torek, 8. april 2014

Prvi post

No, pa sem se končno spravil k temu. Že nekaj časa sem imel namen malo pogledat in odpreti kakšen blog, da si odprem dušo in povem kaj si mislim o stvareh :D

Tako da ja, bom se razpisal o vseh mogočih temah, vi samo čakajte :P

Zaenkrat je dosti, da veste o meni, da mi je ime Miha in da sem kak mesec od dopolnitve 21. leta :) Še mal, pa bo :D
Ukvarjam se z internetom, z bilokaterimi stvarmi o katerih vam bom še kaj povedal v naslednih entryih.
Sem ljubitelj jezikov, tako našega domačega kot tujih :) Predvsem obožujem angleščino, sem pa se tudi nekaj ukvarjal z ruščino :D

Če hoče kdo kaj stalkat, nej pa še tuki mal pogleda: https://www.facebook.com/miha.komac

To bo to zaenkrat, vprašite če vas kaj zanima, v zvezi z mano al pa stvarmi ki jih pišem ...

Ni komentarjev: